Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Markten veranderen in snel tempo. Hogere eisen van klanten, meer concurrentie, nieuwe businessmodellen en digitalisering bepalen het toekomstbeeld van veel organisaties. Daarmee wijzigt ook het speelveld voor jou als professional. Goed zijn in je vak is niet meer voldoende. Je wordt voortdurend uitgedaagd om jezelf opnieuw uit te vinden. Een professional die in deze markt het verschil maakt en succesvol is voor zijn klanten, organisatie en zichzelf: - heeft een persoonlijke missie - beschikt over een uniek aanbod - durft nieuwe klanten te benaderen - verdiept de relatie met bestaande klanten - maakt deel uit van een community - is proactief met zijn business bezig - houdt zijn lichaam en geest vitaal Hij heeft een scherp oog voor de veranderende wereld van zijn klanten en is authentiek en bevlogen in zijn ambitie om van betekenis te zijn. Hij heeft visie, maar is ook praktisch, en weet daarmee zijn omgeving te inspireren. Ben jij die nieuwe professional en ga jij de uitdaging in jouw markt aan? Dan tref je in dit boek zeven strategieën aan die je helpen om succesvol te zijn! Bron : http://www.bol.com
Marketingstrategie --- Branding --- Relatiemarketing --- Reputatie --- Community building --- Veranderingsmanagement
Choose an application
De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer ?- toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;- extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;- aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;- actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;- per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.DoelgroepDankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.Bron : http://www.boomlemma.nl
Marketing --- marketing --- Marketingtheorie --- Internet --- Relatiemarketing --- Klachtenbehandeling --- Marketing van diensten
Choose an application
Netflix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een 'all you can eat'-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine bedrijven. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Baxter zien wat het membership-model inhoudt, hoe je het in jouw bedrijfstak kunt pzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn. Bron : http://www.businesscontact.nl
Klantenbinding --- Customer relations --- Customer clubs --- Management --- Managementmodellen --- Relatiemarketing --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success digitale klantgerichtheid --- Managementmodel --- Marketingstrategie
Choose an application
Sales, marketing en customer service vormen een dynamisch en geïntegreerd geheel. En het is de veeleisende klant die de dynamiek van het verkoopproces aanstuurt.De tijd van de klassieke sales force is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. De taken van sales, marketing en customer service moeten hertekend worden.In dit boek leest u hoe uw organisatie zich kan enten op deze veeleisende en perfect geïnformeerde klant. U leert hoe uw commerciële organisatie waarde kan blijven creëren en afleveren door processen aan te passen en de gepaste instrumenten in te zetten.Bron : http://www.lannoo.be
Klantendienst. --- Marketing. --- Verkopen. --- Businessmodellen --- Customer Relationship Management (CRM) --- PXL-IT 2017 --- organisatiekunde --- marketingcommunicatie --- CRM: customer-relationship management --- innovatiemanagement --- Customer Relationship Management --- Sales management --- Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Sociale media --- Relatiemarketing --- Klantenbinding --- Marketinginstrumenten --- marketing --- Salesmanagement --- Marketingmix --- Financiewezen
Choose an application
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van CRM. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke CRM-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie, tussen denken en doen. Sinds de eerste editie in 2003 verscheen, is het boek dan ook niet meer weg te denken uit de managementpraktijk en het onderwijs. Deze derde herziene editie is volledig geactualiseerd en staat boordevol nieuwe trends en ontwikkelingen, zoals:- CRM en communitymanagement: sociale netwerken, sociale media en cocreatie;- klantgedreven innoveren en partnershipmarketing;- customer experience, customer journey en big data;- ontwikkelingen die kansen bieden om de klantgerichtheid van organisaties te versterken.Bron : http://www.bimmedia.nl
Consumer behavior --- ondernemingsstrategieën --- co-creation --- mobiele netwerken --- strategisch beleid --- CRM (Customer Relationship Management) --- Customer Relationship Management --- Klantgericht ondernemen --- Bedrijfsstrategieën --- Relatiemarketing --- Marketingstrategieën --- CRM: customer-relationship management --- PXL-Business 2017 --- Bedrijfsstrategie --- Marketingstrategie
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|